Proiektu sozial hau, "la Caixa" Fundazioak eta RODE Fundazioak finantzatua, inklusio soziala sustatzeko helburua duen antzerki-adierazpeneko prestakuntza-espazio bat eskaintzen du. 8 eta 17 urte bitarteko Iruñeko haur eta nerabeei zuzenduta dago, gizarteratzeko zailtasunak dituztenei, kultura-desberdintasunak, hizkuntza-oztopoak, ikaskuntza-arazoak edo dibertsitate kognitiboa bezalako faktoreengatik, besteak beste.
Ikastaroaren plazen %80 egoera zaurgarrietatik datozen parte-hartzaileentzat gordeko da, eta gainerako %20a beste testuinguru sozioekonomikoetako gazteei irekita egongo da. Banaketa honek gazteen arteko elkarrekintza sustatzea bilatzen du, testuinguru desberdinetatik abiatuta, kultura-truke aberasgarria eta benetako gizarteratze-espazioak sortuz.
Proiektua 2025eko urtarriletik ekainera bitartean egingo da, asteazkenetan, arratsaldeko 5etatik 7etara, San Jorge Civivoxean.
Jardueren bidez, komunikazio-trebetasunak garatuko dira, bizitzako beste esparru batzuetan baliagarriak izan daitezkeenak, baita desberdintasunarekiko errespetua eta elkartasuna sustatuko ere.
Proiektua bi etapatan garatuko da:
Lehenengo etapa (Aste Santura arte): Parte-hartzaileen integrazio eta garapen pertsonalerako helburuak betetzeko diseinatutako gorputz-adierazpeneko ariketak egingo dira.
Bigarren etapa: Aste Santuaren ondoren, talde-antzerki lan baten prestaketan arituko gara, eta ikastaroaren amaieran, ekainean, aurkeztuko da.
Gainera, proiektuak bost boluntarioren lankidetza izango du, hezkuntzan, arteetan eta inklusio sozialean interesa duten pertsonena.
Boluntarioen zereginak:
Saioetan laguntzea: Hezitzaileari jarduerak burutzen laguntzea, talde-dinamika errazteko eta parte-hartzaile bakoitza integratuta eta zainduta sentitzea bermatzeko.
Giro ona sustatzea: Espazio segurua eta konfiantzazkoa sortzen laguntzea, haur eta nerabe guztiek beren burua askatasunez adierazi eta erabat parte har dezaten.
Bilatzen dugun profila:
18 urtetik gorako pertsonak.
Aniztasun kulturala eta sozialarekiko sentsibilitatea.
Hezkuntzan, arteetan eta gizarte-inklusioan interesa izatea.
Taldean lan egiteko gaitasuna eta haur eta nerabeekin harremanak izateko enpatia.
Ez da antzerki edo irakaskuntzako aurretiko esperientzia behar, baina positiboki baloratuko da.